Dokumentace ke hře Boulder Man

Popis: Hra typu Boulder Dash vytvořená jako semestrální projekt do kurzu ZPG (Základy počítačové grafiky) na UIVT FEI VUT v Brně

Autor: Pavel Lipenský (xlipen00@stud.fee.vutbr.cz)

Datum: 14. ledna 2001


Ovládání hry


Základní pravidla a vlastnosti hry


Vybrané části implementace

Algoritmus hry

- vytvořen a odladěn v jazyce Turbo Pascal 7

- binární soubory (na rychlejších CPU Intel je potřeba použít patch TPPATCH.EXE):

BMEDIT.EXE - editor map

TBMBASE.EXE - test algoritmu resp. jednotky BMBASE.PAS, navržený jen pro malé mapy

- zdrojové soubory: \SRC\TP\*.* Ukázka mapy objektů a mapy událostí

Uživatelské rozhraní
Ukázka ze hry

- vytvořené v Borland Delphi 3

- binární soubory:

BMAN.EXE - vlastní hra

BMICONS.BMP - bitmapa ikonek objektů

BMPICT.BMP - bitmapa pozadí aplikace

- zdrojové soubory: \SRC\BD\*.*